skillnader

Hej hej. Lördag och kallt ute är det, närmar sig att göra lunch och att bli klar innan jag ska gå till jobbet. Eller nja det var kanske lite att ta i jag har inte så brottom. :) ska vara där ombytt och klar till 14.00 iaf. Ni har väl inte missat rabatten till lasselasseliten på 15% för att få ta del av den ange koden AFFS :) Klockan är snart 11, och jag funderar nu på om jag ska duscha före jag gör lunch eller efter.. Vi får se hur det blir. Har jag berättat hur duktig jazmine är på att prata, när Leone var i den åldern så så hon inte så mycket utan hon började prata mer när hon fyllt två närmare tre års ålder. Det är väl fördelen för jazmine att hon har fler att prata med och lära sig av, ja då syftar jag ju på att hon har en storasyster att lära sig från :) Har ni någon skillnad så som ni märkt från barn till barn? Nu ropar mina älskade tjejor så jag måste kila. Ha det gott så länge så hörs vi senare. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback