tisdag & tandläkare

Idag är barnen hemma från dagis, Leone hade tid till tandläkaren idag för en vanlig rutin kontroll för att se att hon har alla 20 tänder som man ska ha vid 5 års ålder, att dem ser bra ut osv. Självklart är allt som det ska :) bad henne kika lite snabbt på jazmine då hon inte fått en tand dom det verkar och den borde hon fått för den har inte blivit utslagen, jag kan heller inte minnas att hon haft den innan till hundra procent då jag håller tummarna på att den kommer upp snart. Vakade bullar och kladdkaka igår det vårt ju kanon gott och stora fina bullar så klart :) Jag funderar lite för mig själv, undrar om jag kommer klara detta känner lite tvivel men är ändå lugn över det. Så svårt att säga så här precis just nu håll tummarna för mig iaf är ni goa. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback