torsdag

Nu har det gått ett tag sen jag skrev jag vet men vi har haft magsjuka här hemma. Så det har inte varit världens roligaste. Jag har inte jobbat nå under denna vecka för det. Imorgon får vi besök. Ser vi fram emot. Så idag ska det förberedas inför det och bakas ska det göra. Nu får det räcka med att vara sjuk tycker jag även om det inte varit jag så är det barnen. Det är bara så tråkigt. På lördag firar vi barnen som har födelsedagar denna vecka, eller ja Leone fyllde fem i måndags men då vart hon magsjuk och jag med. Vi firade väldigt lite hon fick lite paket men hon hade gärna sett en tårta och ett kalas:) Lill tufflan. På söndag fyller jazmine två år. Fatta vad tiden går fort då. Nej nu ska jag städa lite så man hinner innan kvällen kommer desto fortare desto bättre då kan jag få ta det lugnt på kvällen. Ska ju som sagt baka också så nog har jag allt att göra. Hur ser dagen ut för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback