Lördag

Sitter här hemma och ska iväg och jobba kväll idag. Visst jag ska vara där till två då jag börjar kvart över två och har rapport först. Haft en lite lätt jobbig natt egentligen så kanske jag skulle skippa att jobba denna helg men det tänker jag inte göra jag vet ju att dem har svårt nog att få in personal när det saknas som det är. Tur jag finns och mer än gärna jobbar. Men måste ha lite koll på jazmine då hon mått dåligt under natten. Därav kanske jag skulle vara hemma. Men jag har ju även en underbar make och Han säger det men jag är ju hemma med dem hela tiden jag fixar det här jobba du :) så jag borde inte vara så orolig men det är väl mammasidan i mig som pratar antar jag. Nu ska jag bara ta det lungt och mysa med mina underbara små stjärnor.. På måndag fyller Leone verkligen fem år det är ju helt sjukt och på söndag (nästa vecka) fyller lilla jazmine två år ja hon är visst inte så liten längre hihi. Underbara fina prinsessorna! Ska ha kalas för dem med familj och närmaste vänner kommer göra dem samtidigt då dem fyller under samma vecka i år. Vad har du för planer för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback