Lördag

Idag har det varit en rätt så grå dag, men lugnt och mysigt har vi haft det.
Var ute på en promenad med familjen det var skönt att bara få gå lite grann.
Sitter här nu och är i lite filosofiskt humör så tankarna flödar och jag klurar på nya ideér att sy. Jag har ju ifs några på lager redan men flera skadar väl inte ;)
Ikväll så blir det en lugn mys kväll hemma, jag har ju inte jobbat något idag så då har man kunnat spendera mer tid med familjen. Det uppskattas massor! Om inte bara för mig så för barnen och maken också hihi ♥

Ja just det ja ju inte talat om att jag fick en underbar goodiebag från loppi.se / werfamily här för ett tag sen. Den innehöll mycket bra saker, bla ett mat set från bambino och en vit body från name it (tror jag) då det var två plagg med och en dregglis från name it, Sen var det en leksaksbil och lite mumsigheter för barnen det gillade dem :) Jag ska ordna bilder på dessa saker så ni får se också. Men just nu så har jag inga tagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback