Måndag17oktober2011

Hej på er!
Vilken natt man har haft då, pjuh Jazmine har varit vaken typ hela natten så hon är hemma från dagis idag. Leone är på dagis, gick med henne imorse. Jazmine´s balans är ostabil hon är röd flammig på kroppen och har feber, snorig är hon också. Jag misstänker ju öroninflammation eftersom hon inte riktigt vill ligga ner och sova utan hellre vara uppe. Att hon är rödflammig kan vara för febern som visar sig. Hon har inte påpekat att hon har ont i öronen men jag tror det ändå på grund av balanssinnet som är ur balans. Men det visar sig exakt vad det är när hon fått komma till familjeläkaren för en undersökning och diagnos.
Jag har förresten bild på nya gardinerna och örngotten som jag har sytt till barnen, jag håller just nu på med ett par nya tofflor till minisen. :) she loves them jag har gjort ena typ klar och ska göra den andra hon vill inte släppa den ifrån sig utan ha den på sig :)
Jayden (katten) har blivit stor nu är han typ 6månader, nu ser man mer att han kommer bli en super fin katt med mycket drag från sin mamma som är en norsk skogskatt, lovely.
Nej nu ska jag ta och kika vad Jazmine pysslar med i köket hör att hon gör något och hon är tyst, så det är väl nå fuffens ;)
Ha det gott så länge så hörs vi nog senare.
I will keep you updated..


Kommentarer
Jess säger:

Bra där Joey :D att du börjat valsa över tangentbordet igen :p

2011-10-17 | 14:10:00
Fina Frun säger:

Norska skogskatter som är så fina...

2011-10-17 | 16:19:10
Bloggadress: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback