nattsvammel??

Nu är klockan så mycket att jag ska gå och lägga mig, ska ju dock upp igen om några timmar igen för att jobba. :) men det ser jag fram emot så klart. Har lite lätt huvudvärk så jag ska nog ta en alvedon innan jag lägger mig inte kul att vakna med huvudvärk då vill man bara lägga sig igen. Jag hade velat lyssna lite på musik nu innan jag ska lägga mig men min spotify vill inte starta i mobilen den säger bara att minneskortet plötsligt tas bort :( ska kika lite mer på det sen nu orkar jag inte har försökt med allt möjligt och det blir samma visa iaf.. suckar.. jag vill höra min musik. Son tur är finns ju radio och rock klassiker ;) då mår jag la bra hehe. Det har blivit snabba och korta inlägg hela dagen så jag försöker ge er lite mer imorgon. Ja jag skriver via mobilen såklart så jag försöker hålla koll att snabbstavnings effekten väljer rätt ord så ni slipper fastna och undra vad i hellskotta försöker hon skriva ;) nej nu blir det sängen för min del annars blir det inte mycket till sömn för lilla mig. Ni får sova så gott. Alvedon sen off to bed. Puss och kram på er alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback