onsdagen

Hej på er. Tänkte jag skulle skriva nå när jag jobbade idag men fann ingen tid åt det tyvärr. Så jag slänger in ett inlägg nu. Jobbat från 7.00 till 15.00 idag. Igår gick det bra jag var väldigt trött när jag kom hem att jag skulle kunna somna direkt. Men jag hade oväntat trevligt besök när jag kom hem så jag fick allt hålla mig vaken ett tag till :) gjorde mat på engång när jag kom hem det vårt kyckling i uncle bens sweet sour eller vad den nu heter haha. Idag så har jag som sagt också jobbat och ska tors det imorgon med samma tid som idag. Sen får jag vila lite tills jag får nya tider. Vilket jag hoppas på blir rätt snart. Just nu ligger jag i soffan och bloggar via mobilen. Jag är trött barnen har lagt sig men inte somnat. Jag är lite frusen det är kallt här hemma, elementen är på men har inte gjort nån verkan än. Nej nu ska jag ta det lugnt och sappa på teven ett tag. Bjuder på denna så länge Kram

Kommentarer
Fina Frun säger:

Hoppas du blev varm och fick en mysig kväll sen :)

2011-10-21 | 00:28:39
Bloggadress: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback