some words

Jobbade kväll igår med och fick mycket bra respons från mina kollegor:) ska jobba ikväll med. Så nu ska jag ordna till lite här hemma och ta det lugnt. Är fortfarande trött och skulle kunna sova en sväng till men tänker inte göra det. Då förstör jag väl hela dagen. Hur var din dag igår? Hör är det en lätt dimma som visar sig titt som tätt och vinterkylan börjar uppenbara sig mer och mer tycker jag. Främst på tidiga mornar och kvällar. Barnen är nu på dagis. Ska försöka hinna bloggar lite under mitt arbetspass idag också men allt hänger på hur kvällen ser ut på jobbet. Kan ju inte lova något men jag kan försöka ;) Mitt liv Mitt liv är jag mycket nöjd med För att ha nått ett mål jag sätt för mig själväven om det tagit tid genom att ha varit lite utspritt Så är jag oerhört nöjd med det Jag har två helt fantastiska barn Jag är och har varit en fru i tre år och tiden tickar fortfarande ;) Jag har börjat på ett jobb jag trivs som fisken i vattnet Livet är underbart Love you min familj barnen och maken Mina vänner. Tack för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback