söndag.

Har jobbat idag med och jazmine har blivit piggare nu är det Leones tur kul kul hon som fyller år imorgon hela fem år blir hon. Det har gått bra att jobba idag. Har inte så mycket mer att skriva än så idag jag är våldsmän trött så jag ska passa på att vila medans chansen ges. Så vitt jag vet är jag ledig imorgon. Så jag ska väl fixa med lite saker som tex ändra mitt cb och personligt brev så det stämmer jag är ju undersköterska / skötare :) sen ändra på dem sidor jag är inskriven på att jag är klar med mina studier nu. Arbetsförmedlingen skulle jag också behöva uppdatera. Namnskylt ska skickas efter också ;) Jag kommer att beställas från skyltmax tror jag nog. Det är en väldigt enkel sida att göra beställnng från deras sida.
Där kan man även beställa andra skyltar som tex en dörrskylt. Dem har även att man kan blogga om dem så får man en gratis namnskylt det är väl inte helt fel, ja visst det är ju till ett visst pris men ändå :)
Japp jag går in hel hjärtat. På lördag får vi stoor besök Lovely. Då blir det att göra barnen också. Kan ju inte göra det nu när Leone har magsjuka nu och jazmine fortfarande smittar :( men men det ordnar sig. Nåväl nåväl ha det gott så hörs vi nog imorgon. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback