Lördag

Vi mår bättre, dagis på måndag och jeg har jobb inbokat på freda. Jag blir förvirrad helt ärligt dem ringer mig om nattjobb som jag måste tacka nej till då jag inte kan dem rutinerna men när jag pratar medmin chef så låter det som att jag kan tacka ja men ändå får jag inte gå upplärning än?! hur tänker man då? jag vet inte hur jag ska ställa mig till detta.. jag söker för övrigt mig vidare till andra jobb mitt mål är ju trotts allt att jag ska ha en fast lön varje månad, måste ju ändå tänka på att jag har fler än mig själv att försörja. Jag har gjort bästa kapen förresten :) jätte glad och stolt ägare till en volym master, provade den igår och sov med det haha jag har fortfarande volym i håret ;) sen har jag bytit 4st tavlor med ängel motiv mot körkortsböcker woop woop nya dessutom hur guld är inte det då hihi kunde inte vara gladare över det, en mindre kostnad när det kommer till mitt körkort det är ju ett plus så klart men ännu bättre att jag verkligen kan sitta och plugga på det när jag vill och hur mycket jag vill så jag verkligen lär mig mer än vad jag redan kan. Nä nu måste jag ta itu med hemmet och barnen. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback