torsdag

Friska och krya jo mycket bättre iaf, så måndag är det dags för dagis och det vardagliga livet igen. Yeey snart har jag fått mitt efterlängtade paket ser fram emot det att jag får hämta ut det och börja spåna i vad jag ska göra av det :) spännande! Nu ska jag njuta av dagen med mina älskade små och hitta på något roligt att göra. :) färgade håret igår så nu är det chokladbrunt loveely! Bara en klippning kvar så är jag nog helt nöjd hihi vet inte hur jag skulle klippa mig får väl bli en överraskning för min del kanske ska ge fria händer till frisören? Det vore nåt va skrattar, om inte annat vore det ett jätte kliv för mig som hår svårt för nytt när det kommer till mitt hår ;) puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback