lite skillnad

känner mig fortfarande inte fit for fight men lite bättre än igår är det, kan dock inte röra på mig då pulserar hela huvudet oh jag vill bara rasa ihop. så nu ligger jag här på sängen med min bärbara och tycker synd om mig själv.. inte riktigt så kanske :) jag blir frisk snart bara medicinen biter. Lyssnar på musik barnen sover så det är lugnt och skönt, vilket jag behöver. ja det är ju så när man har barn faktiskt det är inte alltid man ar lugna sköna dagar heller, älskar mina barn hyllar dem till skyarna men nu när jag är sjuk är det underbart att dem sover just nu ;) för idag har det varit bus och stoj för hela slanten för dem båda haha så mitt huvud är helt slut, jag behöver tysnaden nu å lugnet. det är lite skillnad på mig idag men det är inte mycket till skillnad om jag får säga mitt visst det känns inte som att mitt huvd blir mosat just nu för stunden men jag är ju still så då märks det inte lika väl.. nå väl nu lyssna musk och vila lite innan ag kan säga godnatt och sova lite. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback