så hemskt

Jag pallar inte det här, det är så hemskt. Önskar ingen detta! Går ständigt med känslan av att vara under vatten och ha fått kallsup på kallsup!!känns som att jag ska dö.. Jätte svårt att andas också.. det är inte alls kul. Det trycker fortfarande i mitt öra verkar som att mer vill ut men inte kan? Kan man säga så?katterna springer efter mig och håller sig nära känns mer nu än innan även om dem alltid tytt sig till mig, det känns inte så bra heller dem märker att något är kraftigt fel sjätte sinne som dem har så vet jag inte vad dem vet som inte jag vet.. :S verkar ha fått halsfluss också igen på detta men det känns som en bagatell jämfört med vad mitt förbaskade öra ställer till med. Kan inte ens sova, försöker slappna av men det går inte blir det för tyst hör jag bara suset. I örat som låter som rinnande vatten, när det är ljud blir det mer ett pip ljud helatiden eller sus med pip.. :(:( vet inte vad jag ska ta mig till vill bara gråta för. Det känns som sagt inte bra alls, för en liten stund sen nämndes det som att jag skulle få samma smärta igen som när det startade. Orolig är jag iaf, nu får jag en feber topp igen också :( Stavar jag fel nu så är det för att jag inte ser men ska kolla så allt stämmer... Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback