tisdag å fortfarande sjuk..

Fortfarande sjuk å jäklig :( örat är lite bättre men inte helt bra, bihålorna känns bra om man bortser från att jag fått en rinnande näsa istället phu phu när ska detta sluta orkar verkligen inget mer. Inte kul att vara sängliggandes hela tiden för att man är helt utmattad. Imorgon kommer familjeläkaren ringa till mig och fråga om medicinen hjälpt och jag är bättre, tyvärr tror jag att det blir ytterligare ett besök till öron näsa hals för en ordentlig kontroll och utredning till varför jag har dessa besvär. Svar vill jag iaf ha på hur jag kan bli bättre. Nu ska jag försöka sova på Alvedon hostmedicin och halstabletter, håller tummarna på att det går vägen. Druckit te med honung för att lugna halsen men det märks knappt. Vill bara bli frisk så jag också kan få gå ut i solen <3 leka med mina hjärtan ute i lekparken, det är otroligt efterlängtat! Inte mycket till vila när man har saker att ordna med hemma också, barnen vill inte att jag ska ligga i sängen vilket är fullt förståeligt dem vill ju ha sin tid med mamma :) nej nu försöka somna så jag är lite piggare imorgon puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback