skratta eller gråta??

 
ibland har man dagar man inte vet om man ska skratta eller gråta.. det är konstaterat att jag behöver ha mer verktyg hem hit då mitt x tog allt står jag med typ inget. Jag har idag införskaffat mig taklampor till vardagsrummet och mitt sovrummet den till sovrummet sitter typ på plats oassar bra in. Men den måste ju justeras bättre vilken jag ej klarar på egen hand Yes Yes jag erkänner jag är inte så lång jag lnskar jag vore idag, jag ser inte så högt upp och misslyckas fästa den helt. Så just nu ser det väldigt roligt ut. Den ska se ut så här men ser ändå ut så här :D haha ge mig några mer centimeter i längd så kan jag lösa det. I vardagsrummet sitter den inte ens på plats där krävs det att jag ska skruva i taket och har inga hål där :/ jag vill att den ska sitta precis vid uttaget men det vill inte kroken som sitter just där, den är för tjock :( å till råga på det saknade jag en smal skruvmejsel av det mindre laget när jag skulle ta ut ena kabel till den nya lampan så jag använde dum som jag var en kniv och det fick jag ju ångra.. ja jag vet att det var dumt men jag tänkte inte mer än att man tager vad man haver, det slutade iaf med att jag slant och fick den in i handflatan, så nu har jag ett fint litet jack men det är nog rätt djupt :( aj som piiiiip säger jag bara. Har som en liten bula under just nu och det gör fortfarande rätt ont.. är huvudet dumt får kroppen lida ja det sägs ju så och idag stämmer det tydligen.. nä nu ska jag ta det lite lugnt och strax lägga mig, sov så gott alla fina. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback